ALBUM - FOTO'S VAN BEN VAN OOSTERHOUT 2-4 II

Door Niels in Agrifoto Foto's, zondag 15 april 2012 19:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door willempie op zondag 15 april 2012 19:06 quote
richard maat heeft zn bedrijf niet in heijningen maar in zwingelspaan Clown
comment Door Niels (Administrator) op maandag 16 april 2012 14:37 quote
Ok, is aangepast.
comment Door sander4295033422 op maandag 16 april 2012 17:04 quote
hoeveel ton gaat er nou in die bunker van die miedema structural 4000?
comment Door Niels (Administrator) op maandag 16 april 2012 17:52 quote
Vier ton denk ik?
comment Door rebbie86 op maandag 16 april 2012 20:10 quote
veel gesneden pootgoed in deze reportages !
comment Door Barth op woensdag 18 april 2012 20:43 quote
de draineermachine is geen mastenbroek, hij is gebouwd door zusterbedrijf Machinefabriek Barth.Wink
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 19 april 2012 08:15 quote
Heel logisch eigenlijk! Bedankt.
comment Door Barth op donderdag 19 april 2012 18:54 quote
de laatste jaren worden er geen eigenbouw machines meer gemaakt in de machinefabriek, die worden nu bij mastenbroek of interdrain gekocht.
Ik heb trouwens niemand gezien die een foto maakte van de 6080 met machine. (Reed er zelf mee namelijk, onderweg naar Dinteloord)
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 20 april 2012 16:37 quote
Bouwt Steenbergen ook nog drainage machines?
comment Door Barth op zaterdag 21 april 2012 10:25 quote
Ja die bouwt ook nog machines, maar daar hebben wij er geen van.