REACTIES

comment Door op zondag 2 oktober 2011 14:20 quote
zulke lelijke trekkers he ford
comment Door ErnstJan (Crewlid) op zondag 2 oktober 2011 18:45 quote
Als je niets beters te melden hebt, mag je je ook stil houden Gerben. Een ban is maar een paar muisklikken Wink
comment Door Niels (Administrator) op zondag 2 oktober 2011 18:50 quote
15 jaar en al zoveel ervaring met trekkers. Het is toch wat hé.
comment Door charel op zondag 2 oktober 2011 21:14 quote
Voor die tijd toch aardige trekkers die 7710en. Centrale voorasaandrijving, 4 hydraulische ventielen, hi/lo onder last schakelbaar goed zicht vanuit de hoge cabine, 100pk onder de kap, zonder moeite kunnen er 650/65 R38 banden onder en maar 4,5 ton eigengewicht.

weet iemand het verschil/overeenkomsten tussen de TW serie en de 10/30 serie, is dat eueropees/amerikaans of zo?

off topic: mooie of niet; iedere twee jaar is hier trekkertrek en wint een ford tw25 het van de moderne 818/7530/cvt170's.
comment Door ErnstJan (Crewlid) op maandag 3 oktober 2011 22:11 quote
De 30 serie volgde de TW op, uiterlijk lijken de 8030 series veel op de TW's, maar deze waren leverbaar met powershift. De kleinere TW's 5/15 waren min of meer een zwaar gebouwde 8210: met turbo en net wat zwaarder. De 10 serie en de TW serie liepen min of meer parallel met elkaar en vormde het topsegment. De 30 serie kwam pas later.
comment Door Niels (Administrator) op maandag 3 oktober 2011 23:22 quote
TW 5 is een 8210 met een TW 15 achtebrug. TW 15, 25 en 35 (net als 10, 20 en 30) waren wel hele andere (zwaardere) trekkers.
comment Door ErnstJan (Crewlid) op woensdag 5 oktober 2011 16:18 quote
Heeft een TW5 geen turbo dan?
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 5 oktober 2011 19:55 quote
Nee die heeft geen turbo. TW 10 ook niet trouwens.

VOEG EEN REACTIE TOE

U dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren. Vul hieronder uw gebruikersnaam
en wachtwoord in of registreer u als lid op Agrifoto.