REACTIES
Door GPH op zaterdag 13 december 2014 19:12
Wellicht een domme vraag, maar waar is dat pedaal voor in de cabine van de Katana?
Door Niels (Administrator) op zaterdag 13 december 2014 19:25
Rempedaal denk ik? Mocht je een noodstop moeten maken.
Door GPH op zondag 14 december 2014 14:39
Zou mooi stom zijn als hier geen gedeelde remmen in zitten, die gebruik je juist er veel in de hakselaar. Heb al even gekeken op de fendt site maar kom er nog niet helemaal uit, lijkt me haast wat op een rijpedaal
Door Niels (Administrator) op zondag 14 december 2014 16:28
Dat klopt helemaal er zitten geen gedeelde remmen op en dat vond de Claas chauffeur het grootste nadeel aan de hele machine geloof ik.
Door GPH op zondag 14 december 2014 19:42
Tja, dat snap ik heel goed, het zijn de kleine dingen die het hem doen he.
Door Niels (Administrator) op maandag 15 december 2014 08:31
De conclusie was van de mannen bij Geurs dat de Katana weinig extra's bood ten opzichte van hun Claas. Er zitten wat handige foefjes op maar om zomaar van merk over te schakelen moet er toch wel heel wat gebeuren. De Vor gaat een zware dobber krijgen deze machines in Nederland te verkopen.
Door arjanvw op maandag 15 december 2014 09:43
Het zal Fendt idd niet meevallen om de machine veel te verkopen, maar aan de andere kant.. KRONE is ook met niks begonnen en is nu ook erg gewild.
Door Niels (Administrator) op maandag 15 december 2014 14:52
Niet vergeten dat Krone een redelijk nieuw concept begon. Premium hakselaar, aparte bek, 1.000 PK als enige toen. Bovendien kozen alle Fendt dealers ervoor Krone te verkopen, dat paste prima. Daarnaast kwam er de biogas boom in West-Europa waardoor de hakselaarverkoop in een stroomversnelling kwam. Nu gaat die rap naar beneden en komt Fendt met zijn machines.
VOEG EEN REACTIE TOE
U dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren. Vul hieronder uw gebruikersnaamen wachtwoord in of registreer u als lid op Agrifoto.