REACTIES
Door manus op zondag 1 maart 2015 14:22
Wow wel een hele mooie serie!!!
Door Yvar op zondag 1 maart 2015 14:44
Inderdaad een intressante serie!
Door KeesdeNood op zondag 1 maart 2015 16:07
Inderdaad dat is weer smullen.
Door Rijpma op zondag 1 maart 2015 17:21
manus schreef:
Wow wel een hele mooie serie!!!
Dankjewel Leon voor het kijken.
Door Rijpma op zondag 1 maart 2015 17:23
Yvar schreef:
Inderdaad een intressante serie!
Bedankt voor je kommentaar Yvar.
Door Rijpma op zondag 1 maart 2015 17:25
KeesdeNood schreef:
Inderdaad dat is weer smullen.
Dank voor je reactie Kees.
Door davedebekker op zondag 1 maart 2015 17:56
koffiemolens aan 't dorsen. Mooi!
Door Herman Deuling op zondag 1 maart 2015 18:52
Aan de uitlaat te zien is die MF met vierwiel aandrijving een 1080, verder een prachtige serie
Laatst aangepast door: Herman Deuling op zondag 1 maart 2015 18:53.
Laatst aangepast door: Herman Deuling op zondag 1 maart 2015 18:53.
Door Mafex op zondag 1 maart 2015 19:38
Prachtig dit te zien. Alles ging nog zonder laptop. Problemen werden opgelost met een hamer, knijptang en bahco.
Pff heb wel een laptop nodig om de plaatjes te zien. Hoop op nog meer series uit de oude doos. Kijk nog eens goed achter in de kast Riepma.
Laatst aangepast door: Niels op zondag 1 maart 2015 19:47.
Pff heb wel een laptop nodig om de plaatjes te zien. Hoop op nog meer series uit de oude doos. Kijk nog eens goed achter in de kast Riepma.
Laatst aangepast door: Niels op zondag 1 maart 2015 19:47.
Door Pascal op zondag 1 maart 2015 21:21
Wat een geweldige serie! Ik wou dat ik er toen bij was.
Wat een geweldige trekkers, vooral die County's!
Ik denk dat de man op de County 1454 John Hull is, hij was de "Chief tractor demonstrator" van County.
Wat een geweldige trekkers, vooral die County's!
Ik denk dat de man op de County 1454 John Hull is, hij was de "Chief tractor demonstrator" van County.
Door Rijpma op zondag 1 maart 2015 21:40
davedebekker schreef:
koffiemolens aan 't dorsen. Mooi!
Dave bedankt voor je kommentaar.
Door Rijpma op zondag 1 maart 2015 21:47
Herman Deuling schreef:
Aan de uitlaat te zien is die MF met vierwiel aandrijving een 1080, verder een prachtige serie
Dank je Herman, Niels dacht ook al dat het een 1080 was, dus zal dat wel kloppen. Dank voor je reactie.
Dank je Herman, Niels dacht ook al dat het een 1080 was, dus zal dat wel kloppen. Dank voor je reactie.
Door Rijpma op zondag 1 maart 2015 22:10
Mafex schreef:
Prachtig dit te zien. Alles ging nog zonder laptop. Problemen werden opgelost met een hamer, knijptang en bahco.
Pff heb wel een laptop nodig om de plaatjes te zien. Hoop op nog meer series uit de oude doos. Kijk nog eens goed achter in de kast Riepma.
Claas bedankt, toen ging alles nog mechanisch. Geen Luchtsleutels. Als we vroeger achter in de polder bij de Rijksdienst waren hadden we later beschikking over één draagbare telefoon 5-7 kg zwaar.
Mijn voorraad oude foto's is bijna op misschien nog een kleine serie.
Laatst aangepast door: Niels op maandag 2 maart 2015 08:31.
Pff heb wel een laptop nodig om de plaatjes te zien. Hoop op nog meer series uit de oude doos. Kijk nog eens goed achter in de kast Riepma.
Claas bedankt, toen ging alles nog mechanisch. Geen Luchtsleutels. Als we vroeger achter in de polder bij de Rijksdienst waren hadden we later beschikking over één draagbare telefoon 5-7 kg zwaar.
Mijn voorraad oude foto's is bijna op misschien nog een kleine serie.
Laatst aangepast door: Niels op maandag 2 maart 2015 08:31.
Door Rijpma op zondag 1 maart 2015 22:31
Pascal schreef:
Wat een geweldige serie! Ik wou dat ik er toen bij was.
Wat een geweldige trekkers, vooral die County's!
Ik denk dat de man op de County 1454 John Hull is, hij was de "Chief tractor demonstrator" van County. Dank voor je reactie Pascal, een County was in die tijd echt een bezienswaardigheid.
Heb even gezocht op John Hull: Hij heeft een County Tractor boek geschreven : The Best Job Ever van John Hull.
Wat een geweldige trekkers, vooral die County's!
Ik denk dat de man op de County 1454 John Hull is, hij was de "Chief tractor demonstrator" van County. Dank voor je reactie Pascal, een County was in die tijd echt een bezienswaardigheid.
Heb even gezocht op John Hull: Hij heeft een County Tractor boek geschreven : The Best Job Ever van John Hull.
Door Niels (Administrator) op maandag 2 maart 2015 08:32
Rijpma schreef:
[..]
Dank voor je reactie Pascal, een County was in die tijd echt een bezienswaardigheid.
Heb even gezocht op John Hull: Hij heeft een County Tractor boek geschreven : The Best Job Ever van John Hull.
Ik heb het boek Jan mocht je interesse hebben. Over Nederland heeft hij weinig geschreven. Wel iets over de RIJP. Vooral over de County's op terra tyres.
Heb even gezocht op John Hull: Hij heeft een County Tractor boek geschreven : The Best Job Ever van John Hull.
Ik heb het boek Jan mocht je interesse hebben. Over Nederland heeft hij weinig geschreven. Wel iets over de RIJP. Vooral over de County's op terra tyres.
Door Rijpma op maandag 2 maart 2015 14:09
Dank je Niels, als ik het boek ooit een keer wil lezen kom ik er wel om.
Je hebt je best weer gedaan met alle aanvullende informatie van tekst tot typenummers. Super bedankt!! gr
Laatst aangepast door: Niels op maandag 2 maart 2015 14:16.
Je hebt je best weer gedaan met alle aanvullende informatie van tekst tot typenummers. Super bedankt!! gr
Laatst aangepast door: Niels op maandag 2 maart 2015 14:16.
Door Niels (Administrator) op maandag 2 maart 2015 14:17
Samen komen we er wel. Plus kijkers vinden het altijd fijn mij te corrigeren wanneer ik weer een type heb fout gegokt.
Door Denise (Administrator) op dinsdag 3 maart 2015 08:25
Mooie serie Jan!
Door Rijpma op dinsdag 3 maart 2015 16:09
Dank je Denise, jij lijkt ook al besmet met het fotovirus. Zag net dat je al een eigen website hebt, mooie foto's.
Door AriMo op woensdag 4 maart 2015 01:31
Schitterende foto's. Vooral die met het rode en gele materiaal brengen heel veel herinneringen boven.
Was die IH 633 een speciale uitvoering of was de brandstofpomp opgeschroefd? Standaard waren deze volgens mij 52 pk.
Was die IH 633 een speciale uitvoering of was de brandstofpomp opgeschroefd? Standaard waren deze volgens mij 52 pk.
Door Rijpma op woensdag 4 maart 2015 11:51
Bedankt Arie voor je reactie.
De IH 633 is een normale uitvoering van max 55 pk (2180 tpm). Met een Fritzmeier beugel.
Motortype D-179. Max vermogen aan de aftakas 50 pk bij 623 tpm.
Gewicht 2250kg. In de latere CASE 3220 (1994) zat dezelfde motor.
De IH 633 is een normale uitvoering van max 55 pk (2180 tpm). Met een Fritzmeier beugel.
Motortype D-179. Max vermogen aan de aftakas 50 pk bij 623 tpm.
Gewicht 2250kg. In de latere CASE 3220 (1994) zat dezelfde motor.
Door Denise (Administrator) op donderdag 5 maart 2015 16:47
Dank je Jan, dat was ik al een tijdje
Door Tancu op maandag 4 januari 2016 21:03
Prachtserie, elke loonwerker reed in die tijd in een Mercedes, een 220D gok ik zomaar.
Door Rijpma op maandag 4 januari 2016 21:46
Tancu schreef:
Prachtserie, elke loonwerker reed in die tijd in een Mercedes, een 220D gok ik zomaar.
Dank je Edwin, ik weet niet welke type het was. Die grote kofferbak was wel handig.
Laatst aangepast door: Niels op dinsdag 5 januari 2016 08:32.
Laatst aangepast door: Niels op dinsdag 5 januari 2016 08:32.
VOEG EEN REACTIE TOE
U dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren. Vul hieronder uw gebruikersnaamen wachtwoord in of registreer u als lid op Agrifoto.