ALBUM - FOTO'S VAN DENISE VAN DER BOOM - 10-8

Door Denise in Agrifoto Foto's, dinsdag 13 augustus 2019 14:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Erik_Koolhof op dinsdag 13 augustus 2019 14:56 quote
Dat wordt best bekeken van 2019, winner winner chicken dinner, Prachtig!
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 13 augustus 2019 17:01 quote
Ach ja, de chauffeur doet ook veel hé Erik. Wink
comment Door KeesdeNood op dinsdag 13 augustus 2019 17:52 quote
Gewoon prachtig en het plezier dat jullie er van hebben straalt er vanaf Loveit .
comment Door Fiat 1000 op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 quote
je bedoelt toch wel mij hè NielsSmile . mooie foto`s Denise.Smile
comment Door KoosvdPloegh op dinsdag 13 augustus 2019 21:23 quote
kan zo meedoen aan NK ploegen in Stadskanaal.Smile Smile
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 quote
Fiat 1000 schreef: je bedoelt toch wel mij hè NielsSmile . mooie foto`s Denise.Smile Dat laat ik even in het midden Loveit .
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 quote
KoosvdPloegh schreef: kan zo meedoen aan NK ploegen in Stadskanaal.Smile Smile Eerst maar door de voorrondes denk ik?
comment Door niewiem op woensdag 14 augustus 2019 06:49 quote
Dat valt me niet tegen, Niels. Knap stukje werk en schitterende foto's.Goed gedaan, jochie.Cool Smile
comment Door Denise (Administrator) op woensdag 14 augustus 2019 14:57 quote
Erik_Koolhof schreef: Dat wordt best bekeken van 2019, winner winner chicken dinner, Prachtig!
Haha, dank je.
Het was een leuke ochtend.
comment Door Denise (Administrator) op woensdag 14 augustus 2019 14:58 quote
niewiem schreef: Dat valt me niet tegen, Niels. Knap stukje werk en schitterende foto's.Goed gedaan, jochie.Cool Smile
Vergeet Frans niet Wink
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 14 augustus 2019 21:33 quote
niewiem schreef: Dat valt me niet tegen, Niels. Knap stukje werk en schitterende foto's.Goed gedaan, jochie.Cool Smile Haha dat vat ik maar als een compliment op. Puh
comment Door Erik_Koolhof op donderdag 15 augustus 2019 08:41 quote
Niels schreef: [..] Dat laat ik even in het midden Loveit .
Ik neem aan dat je het over de laatste foto's hebt