ALBUM - FOTO'S UIT DE OUDE DOOS VAN: LANDBOUWMECHANISATIE - 10-11-12 1966

Door Niels in Ingekomen Foto's, zondag 15 december 2019 14:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door KeesdeNood op zondag 15 december 2019 15:45 quote
Prachtig weer Niels , en wat zou het mooi zijn om nog eens zo,n Eicher met bieten opbouw aan het werk te zien. De Moreau achter de MF is de kopper van het 3 fase systeem , wij reden er met een Volvo A500 achter die we omgebouwd hadden zodat je een zwad van 6 rijen in plaats van 12 had. En jammer is het dat ik daar nooit geen foto,s van gemaakt heb.
comment Door Niels (Administrator) op zondag 15 december 2019 15:53 quote
Wie weet gaat dat nog eens gebeuren Kees! Achteraf zeg je altijd ja, hadden we daar maar foto's van gemaakt. Daarom er nu maar voldoende aandacht aan besteden! Loveit
comment Door manus op zondag 15 december 2019 16:53 quote
KeesdeNood schreef: Prachtig weer Niels , en wat zou het mooi zijn om nog eens zo,n Eicher met bieten opbouw aan het werk te zien. De Moreau achter de MF is de kopper van het 3 fase systeem , wij reden er met een Volvo A500 achter die we omgebouwd hadden zodat je een zwad van 6 rijen in plaats van 12 had. En jammer is het dat ik daar nooit geen foto,s van gemaakt heb. Ik begreep dat er in de buurt van Kamperland nog een Eicher staat met Peerooier Kees

Zou mooi zijn om zoiets nog aan het werk te zien
Laatst aangepast door: Niels op zondag 15 december 2019 20:02.
comment Door xc70 op zondag 15 december 2019 19:13 quote
prachtig Cool
comment Door Verplanke op zondag 15 december 2019 19:27 quote
Mooi die nostalgie !
comment Door chrisknijnenburg op zondag 22 december 2019 17:28 quote
Mooie foto's. De man die op zijn Fordson E27N staat, vermoedelijk in de flevopolder, is echt een mooie foto!! Zo realistisch, de echte bikkels in leren jacks op de open trekkers, echt schitterend!