ALBUM - GASTFOTO'S VAN JOHAN VAN KASTEREN X

Door Niels in Ingekomen Foto's, zaterdag 28 december 2019 14:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door charel op zaterdag 28 december 2019 22:44 quote
Wat is de rede van verhuizing?
comment Door KeesdeNood op zondag 29 december 2019 15:14 quote
Dat vraag ik me ook af Charel.
comment Door erik2002 op dinsdag 31 december 2020 19:29 quote
charel schreef: Wat is de rede van verhuizing? Vanwege de regels in Nederland, en die ze aan het verzinnen zijn.
comment Door charel op donderdag 2 januari 2020 08:38 quote
Aha, moedige stap om dan naar het buitenland te gaan. Heb je nog andere gebieden/landen bekeken?
comment Door erik2002 op vrijdag 3 januari 2020 12:03 quote
charel schreef: Aha, moedige stap om dan naar het buitenland te gaan. Heb je nog andere gebieden/landen bekeken? Wij hebben alleen in Duitsland gekeken. Wij zijn ook in het zuiden wezen kijken maar dat vonden wij niks.
comment Door charel op vrijdag 3 januari 2020 19:55 quote
En hoe ben je dan in dit gebied beland? Ook gekeken in de voormalige ddr met haar prachtige grond en grote akkers?
comment Door erik2002 op maandag 13 januari 2020 20:07 quote
charel schreef: En hoe ben je dan in dit gebied beland? Ook gekeken in de voormalige ddr met haar prachtige grond en grote akkers? Omdat hier naast gras ook akkerland is. In bijvoorbeeld Ost-Friesland is het meer gras. En bij deze boerderij zit alle grond om de boerderij heen. De grote akkers is voor ons niks.