ALBUM - MMHS 2008 DEEL 12

Door Niels in Ingekomen Foto's, zaterdag 7 februari 2009 11:13

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Frederik op zaterdag 7 februari 2009 11:52 quote
Mooi man, jammer dattie al aan t einde is gekomen, maar prachtig dit!
comment Door newhollandtm155 op zaterdag 7 februari 2009 12:37 quote
mooie foto,s
comment Door johniedriver op zaterdag 7 februari 2009 13:27 quote
Jammer dat die Krone bek aan de New Holland zit
comment Door xc70 op zaterdag 7 februari 2009 14:33 quote
spijtig dat het afgelopen is , nu wachten op het grasseizoen ! met zo'n toegeplooide krone-bek heeft men toch heel wat minder zichtbaarheid op de baan t.o.v. een kemper of orbis bek .
comment Door Gilles op zaterdag 7 februari 2009 15:09 quote
Mooi!
comment Door newhollandfreak op zaterdag 7 februari 2009 17:34 quote
enorm mooie foto's van het hakselen!!!! keerman heeft mooie newhollands
comment Door jan op zaterdag 7 februari 2009 18:26 quote
waarom die krone bek??
waarom geen kemper?
comment Door dries op zaterdag 7 februari 2009 18:28 quote
ik denk omdat die krone betere kwaliteit levert en omdat hij groter en lichter is dan een kemper
comment Door maartenpep op zaterdag 7 februari 2009 18:34 quote
mooi mooi
comment Door op zaterdag 7 februari 2009 18:51 quote
mooi veenhuis karren heeft loonbedrijf varenkamp
comment Door jan op zaterdag 7 februari 2009 19:47 quote
oo
da kan best.

comment Door chrisje op zondag 8 februari 2009 10:10 quote
zie je ook niet vaak... een new holland met krone bek.
verder mooie foto's!!
comment Door annes op zondag 8 februari 2009 10:21 quote
Die 3asser veenhuis van jennissen was eerst een mullie kipper voordat er veenhuis stickers opgeplakt werden.

Was een vd eerste 3aser kipper die mullie maakte , nieuw verkocht toen aan vd AA uit den dungen

Laatst aangepast door: annes op zondag 8 februari 2009 10:23.