ALBUM - LEVEN NA DE MAïSOOGST I

Door Niels in Ingekomen Foto's, woensdag 11 februari 2009 18:47

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Boerenjongen16 op woensdag 11 februari 2009 18:52 quote
Dikke banden om die 312 Cool ... En dikke vervaet Smile .. Verder wel mooie foto's !!!

comment Door henkie op woensdag 11 februari 2009 19:09 quote
Die dumper is inderdad een terex.
Deze dumpers zijn het eerste materiaal wat terex zelf heeft uitgebracht. en dus niet zoals de meeste terex producten een over genomen merk.
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 11 februari 2009 19:12 quote
Als ik het goed heb is die Terex dumper ook van De Feijter?
comment Door Max op woensdag 11 februari 2009 19:18 quote
Mooie fotos van het bieten rooien met die john deere 6820/fendt820 en verveat
Laatst aangepast door: Max op woensdag 11 februari 2009 19:18.
comment Door Belfort op woensdag 11 februari 2009 19:36 quote
Mooie plaatjes Die Terex TA30 dumper is inderdaad van de Feijter Groep en volgens mij die TG ook. Die Ford met rolbezem is van Brasser en van der Sluis.
comment Door Ziko op woensdag 11 februari 2009 19:38 quote
De Terex dumper is inderdaad ook van De Feijter, zo hebben ze er 2 lopen.
comment Door Max op woensdag 11 februari 2009 19:51 quote
Van wie is trouwens die Dewulf klembandrooier?
comment Door Rick_John_Deere op woensdag 11 februari 2009 19:51 quote
mooi spul. die record kiper wordt goed vol geladen.
comment Door kevin op woensdag 11 februari 2009 21:08 quote
vette mooie foto's man en wat een dikke banden onder die tractors dat pas mooi man bij dat bedrijf wil ik wel een weekje werken in de grond
comment Door Schrabbekerke op donderdag 12 februari 2009 14:04 quote
Vervaet de mooiste rooiers die dr zijn en in vergelijking met andere merken zijn ze zeer licht
comment Door limburger op donderdag 12 februari 2009 17:45 quote
Schrabbekerke schreef: Vervaet de mooiste rooiers die dr zijn en in vergelijking met andere merken zijn ze zeer licht
klopt! leveren eg heel goed werk. In vergelijk met n agrifac weegt ie nix. En rijd 2x zo snel door de bieten.
comment Door degreve op donderdag 12 februari 2009 18:42 quote
Ferm deutzkes wat meerijden. een mooie TG en ferm banden
comment Door hermenjohndeere op vrijdag 13 februari 2009 19:55 quote
volgens mij is die tg juist niet van de feijter, want alle trekkers hebben bij hun knal oranje velgen, zie hun JD 8530. of heb ik nu een ander bedrijf voor ogen. volgens mij niet
comment Door jan op zaterdag 14 februari 2009 20:40 quote
dike machines!!Biggrin Biggrin
comment Door Maarten_M op zondag 15 februari 2009 17:49 quote
Die TG met VGM dumper is van Pieter Blomme uit Maldegem ( Belgie ) . Kheb hem vandaag zien staan op zijn hof. De feijter heeft idd oranje velgen op de meeste van zijn trekkers.
comment Door Niels (Administrator) op zondag 15 februari 2009 19:09 quote
Bedankt Maarten.