ALBUM - LANDTECHNIK TAGE AGRAVIS - MEPPEN, DUITSLAND

Door Niels in Ingekomen Foto's, maandag 2 maart 2009 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door op maandag 2 maart 2009 18:18 quote
die claas xerion mee sgt mestopbouw is echt vet!!
hoeveel gaat daar in die tank??
comment Door Jeroen op maandag 2 maart 2009 18:31 quote
Janw: Zijn twee varianten; 14 en 17m3 inhoud.
www.sgt-info.com voor meer info.
comment Door johniedriver op maandag 2 maart 2009 18:40 quote
Mooie foto's Smile
comment Door Ronaldcasemf op maandag 2 maart 2009 18:42 quote
deze was idd van 17kuub
comment Door Jurgen op maandag 2 maart 2009 20:15 quote
Mooie foto's! Ben zaterdagavond naar de farmers party xl geweest aldaar bij Agravis. Machtig mooi feestje met (veel) Duits bier Puh
comment Door Schrabbekerke op maandag 2 maart 2009 20:40 quote
Die claas axion 820 die is echt prachtig en die xerion is een mooie trekker met zaaicombinatie van lemken is ti ook mooi
comment Door limburger op dinsdag 3 maart 2009 13:32 quote
Schrabbekerke schreef: Die claas axion 820 die is echt prachtig en die xerion is een mooie trekker met zaaicombinatie van lemken is ti ook mooi
waar zie je een lemken zaaicombinatie:O

mooi spulBiggrin
comment Door Ronaldcasemf op dinsdag 3 maart 2009 18:09 quote
ik heb eigenlijk geen Lemken zaaicombinatie op de foto genomen, dus waar je dat vandaan haalt???????????????
comment Door limburger op woensdag 4 maart 2009 09:05 quote
Ronaldcasemf schreef: ik heb eigenlijk geen Lemken zaaicombinatie op de foto genomen, dus waar je dat vandaan haalt???????????????
na een paar keer te lezen snap ik hem eindelijk XD
hij bedoelt dat hij hem ook mooi vindt als je er een lemken zaaicombinatie op zou zetten. Haal je er alleen niet zo goed uit.....