ALBUM - GASTFOTO'S VAN RIK VAN DER WIJK

Door Niels in Ingekomen Foto's, maandag 2 maart 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door xc70 op maandag 2 maart 2009 20:04 quote
pracht foto's
comment Door schermer_top op maandag 2 maart 2009 20:24 quote
Zeer mooie foto's.
Vooral die 956 xl.!!

comment Door op maandag 2 maart 2009 20:40 quote
mooie volvo kraan en een vrij nieuwe new holland hakselaar
comment Door Schrabbekerke op maandag 2 maart 2009 20:45 quote
Met 115 pk grondkarren hmm best wel weinig opzig meestal zie je toch wel trekkers van rond de 160 pk
comment Door op maandag 2 maart 2009 20:46 quote
mooie foto"s
comment Door tmdejager op maandag 2 maart 2009 20:50 quote
Mooie 936!!!
comment Door dries op maandag 2 maart 2009 21:10 quote
mooie foto's
(als ik zelf foto's doorstuur naar het oude emailadres krijgen jullie die dan nog)
comment Door Rik op maandag 2 maart 2009 21:17 quote
Bedankt voor de leuke reacties! Visch heeft die hakselaar inderdaad nog niet lang.. Volgens mij is hij vorig jaar nieuw gekomen.
comment Door Niels (Administrator) op maandag 2 maart 2009 22:41 quote
Dries: Ja hoor die krijgen wij gewoon binnen. agrifoto[at]gmail.com en info[at]agrifoto.nl het mag allebei.
comment Door ErnstJan (Crewlid) op maandag 2 maart 2009 22:47 quote
Die 956xl ziet er inderdaad erg goed uit.
Die TM 115 is dat wel een TM115? Gezien de bestickering zou het een TM120/130 moeten zijn
Laatst aangepast door: ErnstJan op maandag 2 maart 2009 22:47.
comment Door Niels (Administrator) op maandag 2 maart 2009 22:52 quote
Ja moet een TM 120 zijn. Weer een of ander voudtje van mij.