ALBUM - FOTO'S VAN HERMAN DEULING - 9 EN 11-10

Door Niels in Agrifoto Foto's, maandag 8 november 2021 19:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door johnplagge op maandag 8 november 2021 21:21 quote
Bij loonbedrijf Plagge werden vroeger elk jaar 2 nieuwe Sterbo's aangeschaft, en de laatste 2 waren een SB11. Altijd met een tandem stel en dik wiel, nu kan ik mij herinneren dat van 1 rooier tijdens het eerste seizoen een velg van het tandemstel scheurde en die werd vervangen door een wiel met een rand erin. Kan het zijn dat dat de Sterbo op de foto is, die nu eigendom is van Lanbouwbedrijf Busker?
comment Door niewiem op dinsdag 9 november 2021 07:03 quote
Ik blijf het gammele rooiers vinden, die Sterbo's Met een beetje gewicht in die bunker lijkt me alles zo te verbuigen of af te breken als je een beetje scheef staat of door een gat rijdt. Of zit ik er weer eens dik naast ?Cool Confused Smile
comment Door johnplagge op dinsdag 9 november 2021 09:06 quote
niewiem schreef: Ik blijf het gammele rooiers vinden, die Sterbo's Met een beetje gewicht in die bunker lijkt me alles zo te verbuigen of af te breken als je een beetje scheef staat of door een gat rijdt. Of zit ik er weer eens dik naast ?Cool Confused Smile
comment Door johnplagge op dinsdag 9 november 2021 09:07 quote
Valt mee hoor. Deze zal nu toch gauw een jaar of 25 oud zijn en rooit nog steeds z'n rondjes.
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 9 november 2021 19:54 quote
johnplagge schreef: Bij loonbedrijf Plagge werden vroeger elk jaar 2 nieuwe Sterbo's aangeschaft, en de laatste 2 waren een SB11. Altijd met een tandem stel en dik wiel, nu kan ik mij herinneren dat van 1 rooier tijdens het eerste seizoen een velg van het tandemstel scheurde en die werd vervangen door een wiel met een rand erin. Kan het zijn dat dat de Sterbo op de foto is, die nu eigendom is van Lanbouwbedrijf Busker? Ik hoop dat Herman hier antwoord op kan geven.
comment Door Herman Deuling op donderdag 11 november 2021 16:15 quote
johnplagge schreef: Bij loonbedrijf Plagge werden vroeger elk jaar 2 nieuwe Sterbo's aangeschaft, en de laatste 2 waren een SB11. Altijd met een tandem stel en dik wiel, nu kan ik mij herinneren dat van 1 rooier tijdens het eerste seizoen een velg van het tandemstel scheurde en die werd vervangen door een wiel met een rand erin. Kan het zijn dat dat de Sterbo op de foto is, die nu eigendom is van Lanbouwbedrijf Busker?
Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven John, het beste kun je contact opnemen met de Hr. Busker om er achter te komen waar de rooier vandaan komt.
comment Door johnplagge op vrijdag 12 november 2021 07:44 quote
Herman Deuling schreef: [..]
Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven John, het beste kun je contact opnemen met de Hr. Busker om er achter te komen waar de rooier vandaan komt.

Geen probleem Herman. Weet haast wel zeker dat het deze rooier is. Bedankt in ieder geval.