ALBUM - FOTO'S UIT DE OUDE DOOS VAN, DANNY DEEL 7

Door Niels in Ingekomen Foto's, vrijdag 13 maart 2009 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Max op vrijdag 13 maart 2009 16:26 quote
Mooie Fiats

comment Door maartenpep op vrijdag 13 maart 2009 16:50 quote
altijd donders de oude doos
comment Door xc70 op vrijdag 13 maart 2009 20:51 quote
zeer goede trekkers die 90 - serie van Fiat

aan Niels , hoe komt het dat ik mij regelmatig terug moet inloggen , of is dit normaal ?
comment Door Schrabbekerke op vrijdag 13 maart 2009 21:18 quote
Bruute 160 90dt !!
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 13 maart 2009 21:22 quote
Als je de optie hebt aangevinkt om altijd ingelogd te blijven is dat niet normaal. Het kan ook aan je PC liggen. Ik weet niet hoe vaak en of hij de cookies op je PC verwijderd?
comment Door ITALFREAK op zaterdag 14 maart 2009 11:58 quote
Dikke Fiats zijn dat, zeker die 130!
@ niels, ik heb dat probleem ook met het inloggen, elke keer als ik de site bezoek moet ik inloggen ook al vink je de onbeperkte duur aan.
Laatst aangepast door: Niels op zaterdag 14 maart 2009 13:37.
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 14 maart 2009 13:01 quote
Welke browser gebruik je om deze website te bezoeken?
comment Door Peter (Administrator) op zaterdag 14 maart 2009 13:45 quote
ITALFREAK schreef: Dikke Fiats zijn dat, zeker die 130!
@ niels, ik heb dat probleem ook met het inloggen, elke keer als ik de site bezoek moet ik inloggen ook al vink je de onbeperkte duur aan.
Als je onbeperkt inlogt, dan maakt de site een cookie aan op je computer. Verwijder je die cookies na het surfen, dan ben je daarna dus weer uitgelogd. Ook als je de cookies vanaf Agrifoto niet toestaat kan het zijn dat je weer wordt uitgelogd.
comment Door xc70 op zaterdag 14 maart 2009 17:22 quote
Niels , heb me weer moeten inloggen en krijg geen meldingen van cookies
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 14 maart 2009 17:30 quote
Gebruik je Internet Explorer? Ga dan eens naar Extra > Internet Opties > Algemeen en dan bij browser geschiedenis > Instellingen.
comment Door Dave op zondag 11 april 2010 21:39 quote
Wat gaaf! Die Fendt 306ls is van ons! Hebben we nieuw gekocht, en hebben we nog steeds in bedrijf, die kieper ook nog! En is ook bij ons op het land.
http://i269.photobucket.com/albums/jj65/Dminiaturen/100_3508.jpg