ALBUM - MAARTEN'S MAïS MIX DEEL 2

Door Niels in Ingekomen Foto's, zondag 15 maart 2009 19:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door op zondag 15 maart 2009 19:24 quote
JD shovel?
verders mooi getug
Laatst aangepast door: Niels op zondag 15 maart 2009 19:33.
comment Door xc70 op zondag 15 maart 2009 20:33 quote
pracht foto's , ja die JD bul zie hier ook weinig rijden .
die foto's van Sprangers zijn van 2007 want aan de 870 zit sinds 2008 een ORBIT 8 - rij aan
comment Door Niels (Administrator) op zondag 15 maart 2009 20:37 quote
Deze foto's zijn van 2004 XC70 Wink .
comment Door schermer_top op zondag 15 maart 2009 21:07 quote
Leuk spul daar.
comment Door jdthebest op zondag 15 maart 2009 22:00 quote
ja wel een apart ding die jd shovel zie ju nie zo vaak in nl

en die jd 6920 blijven mooi denk een van de meest verkochte jd type ooit?
comment Door op maandag 16 maart 2009 10:32 quote
zijn er veel shovels van jd?
comment Door limburger op maandag 16 maart 2009 16:57 quote
jdthebest schreef: ja wel een apart ding die jd shovel zie ju nie zo vaak in nl

en die jd 6920 blijven mooi denk een van de meest verkochte jd type ooit?

denk eerder de 7530
comment Door Niels (Administrator) op maandag 16 maart 2009 18:06 quote
newhollandpower schreef: zijn er veel shovels van jd? Deere bouwt en bouwde veel bouwmachines maar in Nederland zie je die haast niet en volgens mij zijn er nooit veel geweest. Er zijn natuurlijk erg veel trekker fabrikanten met hun eigen bouwmachines geweest. En nog steeds wel.
comment Door Schrabbekerke op maandag 16 maart 2009 21:16 quote
Die shovel maakt deel uit van de bosbouw serie van john deere denk ik.
comment Door Niels (Administrator) op maandag 16 maart 2009 22:50 quote
Die shovel maakt(e) deel uit van de 'Construction' machines van Deere.
Hier de website ervan: http://www.deere.com/en_US/cfd/construction/deere_const/docs1/jdcfc_homepage.html
comment Door op dinsdag 17 maart 2009 18:59 quote
oo
hoort da bij de bosbouw.
mijn oom werkt ook op een boomen rooier