ALBUM - GASTFOTO'S VAN JAMIE HARRISON I

Door Niels in Ingekomen Foto's, dinsdag 17 maart 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door rdwit op dinsdag 17 maart 2009 20:09 quote
wat hangt er achterin die fendt ?

brandstof tank Puh
comment Door Bart_B op dinsdag 17 maart 2009 20:17 quote
Ik tel 7 scharen op die kvernelandWink
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 17 maart 2009 20:31 quote
rdwit: Extra gewicht voor op de achteras gok ik. Een brandstoftank kan haast niet. Die fendt's zijn zo zuinig, die produceren haast diesel.
Bart: Ik kan nog niet verder tellen dan 6 blijkt maar weer Wink .
comment Door dries op dinsdag 17 maart 2009 20:44 quote
het zijn waarschijnlijk gewichten om ervoor te zorgen dat je wielen meer grip hebben
en dat niels niet kan tellen wisten wij al Wink
Laatst aangepast door: dries op dinsdag 17 maart 2009 20:45.
comment Door Diederik op dinsdag 17 maart 2009 21:00 quote
waar is dat john deere logo op die 8430 met die kverneland gebleven? Puh
Laatst aangepast door: Niels op dinsdag 17 maart 2009 21:27.
comment Door kevin op dinsdag 17 maart 2009 21:03 quote
ja dat zijn gewichten om dat dat ding niet in de hef hangt maar er aan zit en dat heeft hij te wijnig druk op de banden
comment Door Schrabbekerke op dinsdag 17 maart 2009 21:56 quote
Mooi paar bandjes onder die ford 8770!!
comment Door astrix op dinsdag 17 maart 2009 23:11 quote
moooi spul daaro
comment Door jd_vs_mf op woensdag 18 maart 2009 19:40 quote
Niels schreef: rdwit: Extra gewicht voor op de achteras gok ik. Een brandstoftank kan haast niet. Die fendt's zijn zo zuinig, die produceren haast diesel.
Bart: Ik kan nog niet verder tellen dan 6 blijkt maar weer Wink .

Ik heb ng nooit gehoord dat fendt zuinig is? Elke loonwerker/landbouwer met fendt hier zegt dat ze veel verbruiken
voor de rest mooie foto's
comment Door Bart_B op woensdag 18 maart 2009 20:53 quote
Dan moeten die loonwerkers/landbouwers uit jou streek ff goed naar de dieseltank kijken en het gaatje dicht zien te maken, of overstappen op vario