ALBUM - GASTFOTO'S VAN ERIK KOOLHOF I

Door Niels in Ingekomen Foto's, woensdag 18 maart 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Arie89 op woensdag 18 maart 2009 20:05 quote
Mooie foto´s Ze hebben mooie spul rond rijden.
comment Door schermer_top op woensdag 18 maart 2009 20:37 quote
Hartog kwam vroeger ook bij ons.
Nu niet meer jammer genoeg. Rijd met mooi spul rond.

Nice Case trekkers.
comment Door Max op woensdag 18 maart 2009 21:21 quote
Mooie fotos!
comment Door op woensdag 18 maart 2009 21:58 quote
mooi materiaal!
comment Door gerben op woensdag 18 maart 2009 23:00 quote
mooie foto's jo en mooi spul hoor
comment Door gerrit op donderdag 19 maart 2009 08:47 quote
hey verschoor dat vind ik wel het mooiste spul
comment Door op donderdag 19 maart 2009 11:49 quote
dike fend en claas met de drie asser Biggrin
comment Door Victor op donderdag 19 maart 2009 15:11 quote
Je hebt het maar druk Niels om al die delen bij te houdenPuh !
comment Door johniedriver op donderdag 19 maart 2009 18:47 quote
Mooi materiaal!
comment Door jdthebest op donderdag 19 maart 2009 19:52 quote
egt schitterend mooi vooral die ploeger en die jan veenhuis van jan bakker en die miedema/joskin 3 asser
comment Door Schrabbekerke op donderdag 19 maart 2009 21:43 quote
Moooie claas !! en bij die valmet is dat nou 3 of 4 rijege rooier
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 19 maart 2009 22:17 quote
Dat is een vier rijer. GV 3000 (3m).
comment Door stronttrucker op maandag 23 maart 2009 20:00 quote
Mooie foto's van Jan Bakker , kan ik die ook eventueel toe gestuurd krijgen voor op de hyves van jan bakker