ALBUM - MAARTEN'S MAïS MIX DEEL 4

Door Niels in Ingekomen Foto's, donderdag 19 maart 2009 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door johniedriver op donderdag 19 maart 2009 18:48 quote
Gaat nog niet vanzelf daar..
comment Door xc70 op donderdag 19 maart 2009 19:01 quote
knap!
Laatst aangepast door: Niels op donderdag 19 maart 2009 19:02.
comment Door jd_vs_mf op donderdag 19 maart 2009 19:29 quote
is dat niet moeilijk om zo achterwaarts achter de hakselaar te rijden op natte percelen? je zit dan tog rap vast of niet?
wel mooie foto's!!
comment Door op donderdag 19 maart 2009 19:48 quote
idd lekker nat

jd_vs_mf:
oefening baart kunst.
comment Door xc70 op donderdag 19 maart 2009 19:48 quote
ja inderdaad , je zit sneller vast maar je hebt dan als voordeel dat je er beter uitgeraakt omdat men vanvoor kan aanspannen
je ziet dat meestal met karren die geen tractie hebben dat achteruit aanzetten
comment Door Schrabbekerke op donderdag 19 maart 2009 21:47 quote
Bij ons op bedrijf hebben we wat nieuws een super silage wagen van veenhuis daar hebben we iets op gemaakt zodat er 2 assen ook nog aandrijven voor als ht nodig is
bijvoorbeeld op natte percelen.
comment Door op vrijdag 20 maart 2009 15:50 quote
Schrabbekerke:
heeft dewa dat niet?
comment Door HuibZ op vrijdag 20 maart 2009 21:58 quote
Ze zijn daar aan het doorsteken op de foto's waar ze achteruit achter de hakselaar aanrijden.
Dat is op de kopakker makkelijker, want dan hoeft alleen de hakselaar maar om te draaien, trekker met kipper rijd dan gewoon weer vooruit terug.
comment Door schermer_top op zaterdag 21 maart 2009 20:57 quote
En waarom heeft de hakselaar nergens last van.?
comment Door HuibZ op zaterdag 21 maart 2009 22:37 quote
Omdat de hakselaar met een paar keer steken wel een paadje kan losmaaien om te draaien, met een trekker en kipper gaat dat niet zo best op een pad van 6m (8rij bek).
snap je hem?