ALBUM - GASTFOTO'S VAN ERIK KOOLHOF III

Door Niels in Ingekomen Foto's, donderdag 26 maart 2009 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door henkie op donderdag 26 maart 2009 16:33 quote
Die trekker op die eerste foto met jd 7400 lijkt mij geen john deere maar ook een fendt.
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 26 maart 2009 17:00 quote
Is aangepast. Gelukkig hebben we toch weer van die scherpe kijkers.
comment Door gerben op donderdag 26 maart 2009 17:11 quote
jajaja mooie foto's hoor
comment Door henkie op donderdag 26 maart 2009 18:19 quote
Deze scherpe kijker wil ook nog even vertellen dat die valtra voor de grimme se 150-60 een valtra n121 advance is. en de valtra 5500 moet een valtra 6600 zijn want de 5000 serie heeft valtra niet in productie gehad.
comment Door Rens op donderdag 26 maart 2009 18:33 quote
mooi spul, groot ding die NH hakselaar
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 26 maart 2009 19:05 quote
Henkie: Typfoutje van mij ja, moet een 6600 zijn. Bedankt voor de informatie.
comment Door Kamps op donderdag 26 maart 2009 20:29 quote
Zal deze scherpe kijker even opmerken dat swifterbant met een t is en niet met een d? en daarnaast is die vgm 3 asser ook van breure. Wink
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 26 maart 2009 21:04 quote
Dat mag Wink . Misschien een goed idee voor een muziekformatie, de Swifterband.
comment Door Boerenjongen16 op vrijdag 27 maart 2009 09:03 quote
Die inter is denk een Inter 856XL
comment Door op vrijdag 27 maart 2009 14:58 quote
heeft die valtra met grimme rooier zich probeeren verstoppen??
en waarrom heb je die beschermings latten nodig op de hakselaar? (hier zie je dat niet)
verders mooie karren
comment Door Visch_BV op zondag 12 april 2009 12:20 quote
Mooie foto's van loonbedrijf Visch!
Waar was dat precies aan de alikruikweg?

Later...