ALBUM - FOTO'S UIT DE OUDE DOOS VAN, HUIB ZONDERLAND

Door Niels in Ingekomen Foto's, vrijdag 27 maart 2009 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Danny op vrijdag 27 maart 2009 16:05 quote
Mooie foto`s huib
ben je de kast ook over de kop aan het halen
comment Door gerben op vrijdag 27 maart 2009 17:18 quote
mooie foto's huib echt mooi dat oude spul
comment Door rdwit op vrijdag 27 maart 2009 18:01 quote
witlof boer gerben ?
comment Door Bas89 op vrijdag 27 maart 2009 19:02 quote
hehe tijd voor een shaggie.... net lekker aan de het ontsmettingsmiddel gezeten
comment Door Danny op vrijdag 27 maart 2009 19:16 quote
Bas slimmerik dat systeem is volledig gesloten. En geloof mij als je die DD over je heen kreeg wou je wel heel hard je kleren uit doen en in de sloot springen.
comment Door HuibZ op vrijdag 27 maart 2009 20:22 quote
danny, nou ik zag al die fotos van jou, denk laat ik de oude Van Andel foto's ook eens inscannen...is mischien wel leuk.

Die kneuzer achter die DX90 is een Gyro, was het er vergeten bij te vermelden Niels.
comment Door Bas89 op vrijdag 27 maart 2009 20:59 quote
haha ja dat zal ook wel maarja jeweet maar nooit he Puh
comment Door Boerenjongen16 op vrijdag 27 maart 2009 21:20 quote
Aardappel loof trekken/ plukken ? Das toch gewoon loof klappen ???
comment Door Danny op vrijdag 27 maart 2009 21:20 quote
heb je de kast nu leeg dan huib
comment Door Bas89 op vrijdag 27 maart 2009 21:52 quote
@boerenjongen

nee als ze het loof trekken dan wordt de hele stengel verwijderd en blijven de aardappels zitten. wordt veel gedaan bij groen rooien omdat dan de aardappels niet dood gespoten zijn en het loof dus niet loslaat.
comment Door Schrabbekerke op vrijdag 27 maart 2009 22:56 quote
Zulke fotos doen me denken aan 90er jaren toen waren het nog echte Pk's dan kon je de ander niet boven de moter uit horen
comment Door HuibZ op vrijdag 27 maart 2009 23:01 quote
Danny,
Nou ik heb nog een hele serie foto's van ons eigen loonbedrijf toendertijd.
Zal die ook nog eens keep inscannen en opsturen naar Niels.
Die varieren van 1982 tot en met 1997 (het jaar dat pa er uit stapte.
Er liggen nog een paar oude foto albums, zal daar zondag is even in gaan sneupen, en wie weet wat ik dan allemaal vind.