ALBUM - GASTFOTO'S VAN THIJS VAN DER STELT

Door Niels in Ingekomen Foto's, zondag 29 maart 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door schermer_top op zondag 29 maart 2009 20:41 quote
mooie foto.! Top.!!
comment Door Schrabbekerke op zondag 29 maart 2009 21:43 quote
Mooie zaaimachine !!
comment Door johanmf op zondag 29 maart 2009 22:55 quote
Mooi zo met die zaaimachiene!
Heeft die bestuurder het vertrouwen van het gps nog niet gewonnen?
Omdat hij zijn markeur nog uit heeft......
comment Door Thijsvds op zondag 29 maart 2009 22:59 quote
Gps wordt al meer als één seizoen gebruikt, maar omdat het een nieuw machine is wordt er voor de zekerheid met markeurs gereden om zo ook te kijken of het uitkomt met het uitrijden van de spuitpaden. Maar eigenlijk m.b.v. het gps zijn de markeurs overbodig.
comment Door Niels (Administrator) op zondag 29 maart 2009 23:21 quote
Tot je geen signaal meer hebt..
comment Door koens90 op maandag 30 maart 2009 09:08 quote
Met rtk gps heb je gauw bereik hor. Tenzij je net buiten het zendgebied van de masten rijdt. Weet niet hoe t daar is maar bij ons is zo'n beetje alles al gedekt, van heel zeeland en flakkee tot ons en nog verder. Zijn masten van trimble en dat staat ook op die trekker zo te zien
comment Door Thijsvds op maandag 30 maart 2009 09:21 quote
Hier is alleen een groot deel van het Land van Heusden en Altena bereikbaar met het GPS, echter bij bomen/bossen heeft die soms nog wel is wat problemen. Maar nog niet echt zo erg dat het signaal helemaal weg is.
comment Door pleunboone op maandag 30 maart 2009 14:22 quote
Werkt mooi zo met dat hydraulisch breder maken van het zaaimachine, maar hoe doet hij dat met zijn markeurstreep voor deze werkgang? Nu moet je met de trekker toch ook al een stukje verder weg van de vorige werkgang rijden dan normaal? Werkt dit systeem voor alle spuitwerkbreedtes? En hoeveel schuift het zaaimachine uit? Het klinkt volgens mij veel eenvoudiger dan het is.
comment Door johniedriver op maandag 30 maart 2009 18:25 quote
Mooie Deere's!