ALBUM - GASTFOTO'S VAN ERIK KOOLHOF IV

Door Niels in Ingekomen Foto's, donderdag 2 april 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door xc70 op donderdag 2 april 2009 20:09 quote
die landbouwer rijdt nog met goeduitziende oude fordjes , KNAP
comment Door gerben op donderdag 2 april 2009 21:53 quote
ja mooie foto's
comment Door ErnstJan (Crewlid) op donderdag 2 april 2009 22:22 quote
Die Van Werven hadden toch in het verleden toch zo'n Cameco kniktrekker d'r bij voor met het diepploegen. Is die verkocht? / heb je daar foto's van?
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 2 april 2009 23:21 quote
Die hebben ze nog maar is een beetje onpraktisch. Met de huidige trekkers die zoveel PK's hebben is het niet meer zo nodig alhoewel hij af en toe nog wel uit de schuur komt geloof ik.
Ik denk ook dat dit systeem ook iets veiliger is dan de Cameco omdat die al snel alles in twee├źn trekt.
comment Door newhollandtm155 op vrijdag 3 april 2009 16:20 quote
mooie foto,s van die diepploeg
comment Door Leon_Kramer op vrijdag 3 april 2009 18:59 quote
Mooie foto's weer!
Zal vast al vaker gevraagd zijn maar waarom zit er een "rolkooi" rond de cabine van de 920 van van Werven en waarom staan die banden andersom. Zo trekt deze minder.
comment Door ErnstJan (Crewlid) op vrijdag 3 april 2009 19:20 quote
Ik denk dat die trekker veel in de bosbouw wordt gebruikt. Dat er dan in de fronttrekhaak een kar zit en achterop een kraan oid Wink
comment Door Schrabbekerke op zaterdag 4 april 2009 09:50 quote
Waarom zet je een ford 7000 voor je grootste kar en een 7700 voor je kleine :
comment Door Kamps op maandag 6 april 2009 15:14 quote
Mooi glinsterende pijp op die ene foto erik. Zijn foto's van afgelopen najaar of niet?