ALBUM - GASTFOTO'S VAN ERIK KOOLHOF V

Door Niels in Ingekomen Foto's, maandag 6 april 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Rens op maandag 6 april 2009 20:18 quote
Mooie fergusons, mooie dikke fendt, mooie claas xerion, mooie foto's!!
comment Door xc70 op maandag 6 april 2009 21:22 quote
pracht reportage , van alles wat
comment Door BigCedric op maandag 6 april 2009 21:25 quote
Mooie foto's, ik kan nu al niet meer wachten tot de zomer.

Voor wat die die haakarm carrier? Dat is nogal een rare constructie
comment Door Rens op dinsdag 7 april 2009 07:19 quote
Mischien automatisch zeilspannen?
comment Door andy7383 op dinsdag 7 april 2009 09:21 quote
Volgens mij is dat omdat die selderij licht is en gemakkelijk afwaait , en dat ze daarom over elke bak een zeil doen om het te vervoeren. Verder mooie foto's hoor !
comment Door Schrabbekerke op dinsdag 7 april 2009 17:33 quote
Oo ik heb er ook weer zin in, lekker lange dagen 8 tot half 2 ofzo heerlijk
comment Door John_Deere_Power op woensdag 8 april 2009 13:09 quote
@ BigCedric, Rens.

Die rol die er bovenop zit kunnen ze omhoog doen en van voor naar achteren en terug laten rollen zo kan je het gewas de container in drukken.
Dus kan er meer in en valt het er niet zo makkelijk van af.
Bij ons op het werk hebben we er ook zo één en het werkt perfect.