REACTIES
Door modest op vrijdag 5 juni 2020 19:57
spijtig dat die schuifassen een combinatie altijd zo lelijk maken Dan zijn die Dewa's veel mooier
Door Gerbert op vrijdag 5 juni 2020 20:18
Wat is precies het argument achter het in hondengang laten lopen maar 1 as buiten werking stellen?
Klinkt als het idee van iemand die niet langer dan 5 seconden kan nadenken.
Klinkt als het idee van iemand die niet langer dan 5 seconden kan nadenken.
Door Niels (Administrator) op vrijdag 5 juni 2020 22:14
Gerbert schreef:
Wat is precies het argument achter het in hondengang laten lopen maar 1 as buiten werking stellen?
Klinkt als het idee van iemand die niet langer dan 5 seconden kan nadenken. Lekke genuanceerd Gerbert. Ik denk dat de middelste wielen overlappen en de voorste en achterste exact in hun eigen spoor lopen?
Klinkt als het idee van iemand die niet langer dan 5 seconden kan nadenken. Lekke genuanceerd Gerbert. Ik denk dat de middelste wielen overlappen en de voorste en achterste exact in hun eigen spoor lopen?
Door niewiem op zaterdag 6 juni 2020 07:37
Gerbert, probeer eens 6 seconden na te denken(grapje). Ik ben het met Niels eens. Als al die drie assen in hondegang in hun eigen spoor zouden lopen dan zou de wagen bijna haaks op de rijrichting staan met alle gevogen vandien.
Door niewiem op zaterdag 6 juni 2020 07:38
gevolgen
Door Gerbert op zaterdag 6 juni 2020 21:40
Is ook wel waar, ik breng het een beetje cru, maar ik ben oprecht benieuwd naar de argumenten erechter.
Het idee achter hondengang en schuifassen is minder insporing of 1 wiel per spoor.
Als ik de logica die hier word gebruikt doortrek is het ook beter de vooras van de grond te trekker met een topdrukcilinder zodat je niet 2 keer door hetzelfde spoor gaat
Het idee achter hondengang en schuifassen is minder insporing of 1 wiel per spoor.
Als ik de logica die hier word gebruikt doortrek is het ook beter de vooras van de grond te trekker met een topdrukcilinder zodat je niet 2 keer door hetzelfde spoor gaat
VOEG EEN REACTIE TOE
U dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren. Vul hieronder uw gebruikersnaamen wachtwoord in of registreer u als lid op Agrifoto.