Aan het laden
De pagina wordt geladen, je wordt zo doorgestuurd.
Foto's bestellen
Je hebt zojuist een foto toegevoegd aan je winkelmandje. Je kunt deze nu bestellen of nog meer foto's toevoegen.
Resultaat 1 van 4 getoond
Gastfoto's van Herjan Riemens
Woensdag 25 november 2020 Delen
Vaste kijkers van Agrifoto zijn inmiddels goed bekend met het westen van Zeeuws-Vlaanderen en de machines en bedrijven aldaar. De oostkant wordt minder vaak belicht. Reden voor Herjan Riemens van HJRFotografie om daar verandering in te brengen.
We beginnen met de gloednieuwe Dewulf Enduro, die afgelopen week door Dewulf officieel werd voorgesteld. Van de 2 prototypes die zijn gebouwd rijdt er 1 in Zeeuws-Vlaanderen bij loonbedrijf Van Wesemael in Nieuw-Namen.
.jpg)
Lossen bij een New Holland T7.210 en Joskin Trans-Space kipper.
.jpg)
.jpg)
En een NH T7.270 Blue Power met VGM LK30 kipper van Van Wesemael.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
De volgende rooiploeg bestaat uit deze NH TS135A met Grimme GT 170 S en onder de afvoer een NH T7 met Mullié T-22 kipper.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Spitzaaien door een John Deere 6215R met Amazone fronttank en Gramegna spit-zaaicombinatie.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Niet veel verder reed deze Grimme Varitron 270. Een NH TS125A met Joskin Trans-CAP reed de aardappelen weg.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
En een Case IH Maxxum 115 met Joskin Trans-CAP.
.jpg)
.jpg)
Van 2 naar 4 rijen met deze AVR Puma.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
NH T6080 met Joskin Trans-CAP.
Advertentie
Reacties
4CE zijn er 3 van gebouwd waarvan 1 in NL. Was een prima machine maar te lang en een kleine bunker.
Ik zie in het zuidwesten nog relatief veel Grimme tectron's voorbij komen in de foto reportages. Zijn dat allemaal potentiele enduro klanten of toch meer kwatro's? Gezien Kees aangaf onder een andere reportage dat het verschil in snelheid onder uitdagende omstandigheden bijna 50% is tussen een tectron en een varitron. Nadeel zijn de lage prijzen momenteel voor aardappelen die dergelijke grote investeringen minder makkelijk maken, maar voor ieder probleem is een oplossing natuurlijk.